Yhtiön esittely

Fodelia Oyj on vuonna 2019 perustettu suomalainen elintarvikealan holdingyhtiö, joka on listattu Helsingin pörssin First North -markkinapaikalle. Yhtiön juuret ovat Pohjois-Pohjanmaan Pyhännällä, missä myös sen tytäryhtiöiden tuotantolaitokset sijaitsevat. Fodelian strategisena tavoitteena on rakentaa suomalaisen elintarvikealan kestävää tulevaisuutta tarjoamalla puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa kuluttajille.

Yhtiö on keskittynyt kahdelle pääliiketoiminta-alueelle: Foodservice-markkinan asiakkuuksiin keskittyvään valmisruokavalmistaja Feeliaan ja vähittäiskauppa-asiakkuuksiin sekä kuluttajien verkkokauppaan keskittyvään Oikiaan, johon sisältyy snacks-tuotteita valmistava Real Snacks. Lisäksi konserniin kuuluu yhteisyritys Fodbar, joka tarjoaa ruokapalvelujen ulkoistusratkaisuja.

Historia ja tausta

Fodelia perustettiin vuonna 2019 holdingyhtiöksi, ja sen portfolioon liitettiin valmisruokavalmistaja Feelia ja välipalatuotteita valmistava Real Snacks osakevaihdon kautta. Yhtiö listautui First North -markkinapaikalle saman vuoden lopulla. Vuonna 2024 Fodelia päivitti strategiaansa siirtyen holding-yhtiöstä aktiiviseksi elintarviketeolliseksi toimijaksi ja tiivisti rakennettaan luopumalla strategiaan kuulumattomista liiketoiminnoista, kuten Perniön Lihan ja Helsingin Makkaratehtaan sekä Pita Factoryn liiketoiminnoista. Myös Marjavasun tuotanto fuusioitiin osaksi Feeliaa vuoden 2024 lopussa.

Markkina-asema Suomessa ja kansainvälisesti

Fodelian tytäryhtiöt toimivat kasvavilla markkinoilla, joita tukevat megatrendit kuten kuluttajakäyttäytymisen muutokset sekä kuntien ruokatuotannon säästö- ja ulkoistamispaineet. Feelia toimii foodservice-markkinalla, joka palvelee sekä yksityisen että julkisen sektorin ammattikeittiöitä, kuten kouluja, hoivakoteja, ravintoloita ja keskuskeittiöitä. Foodservice-markkinan koko Suomessa oli vuonna 2018 noin 3,2 miljardia euroa ja se on kasvanut keskimäärin noin 5 prosentin vuosivauhtia. Feelian merkittävimpiä markkinaosia ovat lounasruokamarkkina (noin 2,5 mrd. €), peruskouluruokailumarkkina (noin 150 milj. €) ja voimakkaasti kasvava hoiva-alan ammattikeittiömarkkina (noin 100 milj. €).

Oikian snacks-tuotteiden kohdemarkkina on sipsi- ja muiden napostelutuotteiden snacks-markkina. Suomen snacks-markkinan koko oli vuonna 2018 noin 243 miljoonaa euroa, ja Pohjoismaiden yhteenlaskettu markkina noin 2,2 miljardia euroa. Snacks-markkinan kasvun odotetaan kiihtyvän, erityisesti kaurapohjaisten tuotteiden osalta. Real Snacks valmistaa myös private label -tuotteita ja vie tuotteitaan yli 15 maahan.

Liiketoiminta

Tuotteet ja palvelut

Fodelian liiketoiminta jakautuu kahteen pääalueeseen: Feeliaan ja Oikiaan.

  • Feelia: Valmistaa valmisruokatuotteita, kuten keittoja, patoja, kiusauksia, kastikkeita ja laatikoita. Tuotteet valmistetaan kotimaisista raaka-aineista patentoidulla autoklaavitekniikalla, mikä takaa pitkän säilyvyyden ja laadun. Feelian tuotevalikoimaan kuuluu myös yli 30 erikoisruokavaliosarjan tuotetta. Feeliaan on fuusioitu myös Delimax-brändin alla mehu- ja marjasosetuotteita valmistava liiketoiminta.
  • Oikia (ent. Fodelia Retail): Keskittyy vähittäiskauppa-asiakkuuksiin ja kuluttajien verkkokauppaan. Tähän liiketoiminta-alueeseen kuuluvat Oikia Ruoka ja Oikia Snacks. Oikia Snacks valmistaa perunalastuja, maissi- ja kaurasnackseja omalla Oikia-brändillä sekä private label -tuotteina.
  • Fodbar: Fodelian ja Bravedon yhteisyritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia ruokapalvelujen ulkoistusratkaisuja. Fodbar voitti syyskuussa 2025 ateriapalveluiden kilpailutuksen Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella, mikä vahvistaa sen asemaa hoivasektorilla.

Asiakassegmentit

Fodelian asiakaskunta on monipuolinen:

  • Foodservice-markkina (Feelia): Kunnat, hoivayhtiöt, koulut, lounas- ja henkilöstöravintolat, liikenneasemat, kauppojen ruokapisteet, keskusliikkeet ja tukut.
  • Vähittäiskauppa ja kuluttajat (Oikia): Päivittäistavarakaupat sekä suoraan kuluttajat Oikian verkkokaupan kautta.
  • Hoivasektori (Fodbar): Hyvinvointialueet ja hoivakodit, joille tarjotaan ulkoistettuja ateriapalveluita.

Kilpailuedut ja -haitat

Kilpailuedut:

  • Autoklaavitekniikka: Feelian patentoitu autoklaavitekniikka mahdollistaa pitkän säilyvyyden ilman lisäaineita, mikä vähentää ruokahävikkiä asiakkailla ja tekee tuotteista houkuttelevia ammattikeittiöille.
  • Kotimaisuus ja vastuullisuus: Korkea kotimaisuusaste (yli 80 % Feelian tuotteissa) ja paikallisten raaka-aineiden käyttö. Tämä vastaa kuluttajien ja julkisen sektorin kasvaviin vastuullisuusvaatimuksiin.
  • Asiakaslähtöisyys ja ketteryys: Vahva tuotekehitys ja kyky vastata asiakkaiden tarpeisiin nopeasti.
  • Markkinatrendien hyödyntäminen: Hyvä asema suhteessa megatrendeihin, kuten syömisen helppouden arvostukseen, väestön ikääntymiseen ja kuntien ruokatuotannon ulkoistamispaineisiin.
  • Konsernin rakenne: Strategian kirkastaminen ja keskittyminen kannattavampiin ydinliiketoimintoihin parantaa pääomantuottoprofiilia.

Kilpailuhaitat:

  • Raaka-ainekustannukset: Konsernin kannattavuuteen ovat vaikuttaneet nopeasti kohonneet kustannukset, erityisesti sähkön, prosessienergian, pakkausmateriaalien ja raaka-aineiden hinnat.
  • Verkkokaupan kannattavuus: Kuluttajien verkkokauppa (Oikia Ruokakauppa) on toistaiseksi painanut Fodelian kannattavuutta, ja sen kasvu on hidastunut pandemian jälkeen.
  • Kilpailu: Elintarvikeala on kilpailtua, ja suurilla päiväkotiketjuasiakkuuksilla on jo saavutettu merkittävä markkina-asema, mikä saattaa rajoittaa kasvupotentiaalia yksityisellä sektorilla.

Liiketoimintamalli

Fodelian liiketoimintamalli perustuu suomalaisten elintarvikeyritysten kehittämiseen ja skaalaamiseen. Yhtiö toimii aktiivisena elintarviketeollisena toimijana, joka panostaa innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin. Malli hyödyntää Feelian tehokasta ja pitkälle automatisoitua tuotantoa foodservice-asiakkaille ja Oikian kautta tavoittelee kasvua vähittäiskaupasta ja kuluttajaverkkokaupasta. Fodbarin kautta yhtiö laajentaa toimintaansa ulkoistettuihin ateriapalveluihin, hyödyntäen Feelian valmisruokaratkaisuja.

Taloudellinen analyysi

Annetut talousluvut ovat rajallisia, mutta niiden ja viimeisimpien uutisten perusteella voidaan tehdä alustavia havaintoja.

  • Osakekurssi ja vaihteluväli: Nykyinen kurssi 5.54 EUR on 52 viikon vaihteluvälin (4.63 – 7.48 EUR) keskivaiheilla. Tämä heijastaa elokuun 2025 tulosvaroituksen jälkeistä laskua, mutta myös toipumista alimmista lukemista. Kurssikehityksessä on nähtävissä laskua viimeisen 6 kuukauden ja vuoden aikana, mutta 3 vuoden trendi on positiivinen.

Kannattavuus ja sen kehitys

Fodelian kannattavuus on ollut haasteellinen, ja se on ollut viime aikoina laskussa. Konsernin liikevoitto laski tammi-joulukuussa 2022 edellisvuodesta 1 107 tuhanteen euroon (1 375 tuh. €), eli -19,5 %. Vuonna 2023 emoyhtiön liikevaihto oli 540 tuhatta euroa ja tilikauden tulos 1,09 miljoonaa euroa, liikevoittoprosentin ollessa -41,6 %. Vuoden 2024 tilinpäätöstiedotteen mukaan konsernin liikevoitto oli 661 tuhatta euroa (1,2 % liikevaihdosta), kun se edellisvuonna oli 2 521 tuhatta euroa (5,1 % liikevaihdosta). Oikaistu liikevoitto ilman kertaluontoisia eriä oli kuitenkin 3 296 tuhatta euroa ja 6,2 % liikevaihdosta. Liiketoimintojen myynti aiheutti noin 2,3 miljoonan euron negatiivisen tulosvaikutuksen vuonna 2024.

Q3/2025 tulos jäi odotuksista liikevaihdon ja oikaistun liikevoiton osalta. Tämä johti tulosvaroitukseen heinä-elokuussa 2025 ja osakekurssin syöksyyn. Kannattavuuteen ovat vaikuttaneet raaka-aineiden ja energian hintojen nousu sekä panostukset Feelia Ruokakauppaan, jonka kasvu on ollut odotettua alhaisempaa. Oikian tulos romahti lähes nollaan private label -sopimusten heikon kannattavuuden vuoksi Q3/2025. Strategian päivityksen ja kannattamattomien liiketoimintojen myynnin odotetaan kuitenkin parantavan suhteellista kannattavuutta tulevaisuudessa.

Tase ja velkaantuneisuus

Tarkat tase- ja velkaantumistiedot eivät ole saatavilla annetusta datasta. Kuitenkin vuoden 2024 toimintakertomuksen mukaan konsernin tase vahvistui, mikä mahdollistaa panostukset kannattavaan kasvuun.

Kassavirta ja osingot

Tarkkoja kassavirtalukuja ei ole annettu. Yhtiökokous päätti maaliskuussa 2024 jakaa osinkoa 0,08 euroa osakkeelta tilikaudelta 2023, ja osinko maksettiin 3.5.2024. Tämä vastaa noin 1,65 % osinkotuottoa nykykurssilla. Investing.comin mukaan osingon maksusuhde (Payout Ratio TTM) on 97,05 %, mikä viittaa siihen, että suurin osa voitosta jaetaan osinkoina.

Strategia ja näkymät

Yhtiön strategia

Fodelian hallitus vahvisti toukokuussa 2024 päivitetyn strategian ja keskipitkän aikavälin tavoitteet kaudelle 2024-2028. Yhtiö muuttaa suuntaansa holding-yhtiöstä aktiiviseksi elintarviketeolliseksi toimijaksi. Visiona on olla elintarvikealan kiinnostavin uudistaja, arjen helpottaja ja kumppani, joka tarjoaa maukasta ja puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Strategian kulmakiviä ovat kasvun ja kannattavuuden varmistaminen, ruokahuoltomarkkinan mahdollisuuksiin tarttuminen sekä erottautuminen uusilla, vastuullisilla ja innovatiivisilla tuotteilla ja konsepteilla. Strategia painottaa keskittymistä kilpailukykyisimpiin liiketoimintoihin, erityisesti Feeliaan.

Taloudelliset tavoitteet strategiakauden lopulle (vuodelle 2028) ovat vähintään 100 miljoonan euron liikevaihto ja yli 10 %:n liikevoittomarginaali. Tavoitteena on vuotuinen liikevaihdon kasvu noin 20 %.

Kasvunäkymät

Fodelia arvioi konsernin vuoden 2025 liikevaihdon olevan noin 54–59 miljoonaa euroa, ja oikaistun liikevoittomarginaalin olevan edellisvuoden tasolla tai hieman sen alapuolella. Aiempi ohjeistus vuodelle 2025 oli korkeampi (58-63 milj. € liikevaihto ja parantuva kannattavuus), mutta sitä laskettiin heinäkuun 2025 tulosvaroituksen yhteydessä. Vuoden 2024 ohjeistusta laskettiin toukokuussa 2024 liiketoimintakauppojen johdosta. Vuoden 2024 liikevaihdon arvioitiin olevan noin 50-54 miljoonaa euroa ja liikevoittomarginaalin kasvavan edellisvuoteen verrattuna.

Kasvua odotetaan erityisesti Feelian Foodservice-markkinalta, jota tukevat väestön ikääntyminen, kaupungistuminen ja kuntien ulkoistamispaineet. Feelian orgaaninen kasvu on ollut vahvaa (30 % tammi-syyskuussa 2024), erityisesti suurten päiväkotiketjujen asiakkuuksien ansiosta. Fodbarin voitto ateriapalveluiden kilpailutuksissa Inkoossa osoittaa kasvun jatkuvan hoivasektorilla. Oikian puolella kaurapohjaisten snacks-tuotteiden kysynnän ennustetaan kasvavan voimakkaasti.

Ajankohtaiset tapahtumat (perustuen uutisiin)

  • Johtajanimitykset: Janne Aalto nimitettiin Fodelian talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 19.11.2025. Riikka Wulff aloitti toimitusjohtajana 1.2.2025.
  • Ateriapalvelukilpailutuksen voitto: Fodelia Oyj:n ja Bravedon yhteisyritys Fodbar Oy voitti ateriapalveluiden kilpailutuksen Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella syyskuussa 2025. Tämä vahvistaa yhtiön asemaa hoivasektorilla.
  • Tulosvaroitukset ja osakekurssin lasku: Elokuussa 2025 Fodelia antoi tulosvaroituksen, jossa liikevaihto ja oikaistu liikevoitto jäivät odotuksista. Tämä johti osakekurssin merkittävään laskuun. Analyytikot ovat kuitenkin nähneet tässä ostopaikan, ja Inderesin analyysin mukaan Q3/2025 tuloksessa oli pientä jättöä Feelian tuotannollisten haasteiden takia, jotka kuitenkin jäänevät väliaikaisiksi.
  • Strategian kirkastaminen ja divestoinnit: Vuoden 2024 aikana Fodelia myi Perniön Lihan, Helsingin Makkaratehtaan ja Pita Factoryn liiketoiminnot keskittyäkseen ydinliiketoimintoihin. Tämä on osa konsernin strategian kirkastamista ja tavoitteena on parantaa kannattavuutta.

Riskit ja mahdollisuudet

Keskeiset riskit

  • Raaka-aine- ja energiakustannukset: Raaka-aineiden toimitusvarmuus ja laatu, sekä hintamuutosten hallinta ovat merkittäviä riskejä. Erityisesti energian ja pakkausmateriaalien hinnat ovat nousseet nopeasti.
  • Kilpailu ja asiakassuhteet: Elintarvikeala on kilpailtua. Muutokset asiakkuuksissa ja kuluttajien ostovoimassa voivat vaikuttaa liiketoimintaan. Esimerkiksi private label -sopimusten kannattavuus voi vaihdella, kuten Oikian kohdalla on nähty.
  • Verkkokaupan kehitys: Vaikka verkkokauppa tarjoaa kasvumahdollisuuksia, sen kannattavuus on ollut haasteellinen ja kasvu hidastunut.
  • Toimitusketjun häiriöt: Tuotantolaitosten toimintaa häiritsevät vahingot tai IT-järjestelmien ongelmat voivat aiheuttaa tuotantokatkoksia.
  • Makrotaloudellinen tilanne: Yleinen taloustilanne, inflaatio ja kuluttajien luottamus voivat vaikuttaa elintarvikealan kysyntään.
  • Tulosvaroitusten toistuminen: Yhtiö on antanut tulosvaroituksia, mikä heikentää sijoittajien luottamusta ja voi pitkällä aikavälillä painaa osakekurssia.

Kasvumahdollisuudet

  • Foodservice-markkinan kasvu: Foodservice-markkina on kasvava, ja sen kehitystä tukevat megatrendit, kuten ulkona syömisen lisääntyminen, väestön ikääntyminen ja kaupungistuminen. Erityisesti julkisen sektorin ja hoiva-alan ateriapalveluiden ulkoistamispaineet tarjoavat merkittäviä kasvumahdollisuuksia Feelialle ja Fodbarille.
  • Innovaatiot ja tuotekehitys: Fodelian panostus innovatiivisiin ja vastuullisesti tuotettuihin elintarvikkeisiin, kuten kaurapohjaisiin snacks-tuotteisiin, voi avata uusia markkinoita ja vahvistaa kilpailuasemaa.
  • Yritysostot: Päivitetty strategia mahdollistaa myös epäorgaanisen kasvun nykyliiketoimintojen tueksi.
  • Kansainvälistyminen: Real Snacks vie jo tuotteitaan ulkomaille, ja Feelia toimii myös Ruotsin markkinoilla, mikä tarjoaa mahdollisuuksia kansainväliseen kasvuun.
  • Tehostettu toiminta: Kannattamattomista liiketoiminnoista luopuminen ja keskittyminen ydinliiketoimintoihin parantaa konsernin pääomantuottoprofiilia ja tehokkuutta.

Toimialan trendit

Elintarvikeala käy läpi voimakasta murrosvaihetta. Keskeisiä trendejä ovat:

  • Terveyden ja hyvinvoinnin arvostus: Kuluttajat suosivat terveellisempiä, vastuullisesti tuotettuja ja kotimaisia elintarvikkeita.
  • Syömisen helppous ja mukavuus: Valmisruokien ja helppojen ateriaratkaisujen kysyntä kasvaa.
  • Ulkoistaminen ja kustannustehokkuus: Julkisella sektorilla ja hoiva-alalla on paineita ulkoistaa ruokapalveluita ja etsiä kustannustehokkaampia ratkaisuja.
  • Vastuullisuus ja jäljitettävyys: Ruoan alkuperän ja tuotantoprosessin läpinäkyvyys korostuu.
  • Verkkokaupan kasvu: Elintarvikkeiden verkkokauppa on kasvava segmentti, vaikkakin sen kannattavuus voi olla haasteellista.

Yhteenveto sijoittajalle

Fodelia Oyj on suomalainen elintarvikealan holdingyhtiö, joka on strategisesti keskittymässä kannattavampiin ydinliiketoimintoihinsa: Feelian valmisruokatuotantoon foodservice-sektorille ja Oikian snacks-tuotteisiin sekä kuluttajaverkkokauppaan. Yhtiö on aktiivisesti uudistanut strategiaansa ja luopunut kannattamattomista toiminnoista, mikä on lyhyellä aikavälillä vaikuttanut liikevaihtoon ja tulokseen, mutta pidemmällä aikavälillä sen odotetaan parantavan kannattavuutta ja pääomantuottoprofiilia.

Yhtiöllä on vahvoja kilpailuetuja, kuten patentoitu autoklaavitekniikka, kotimaisuusaste ja hyvä asema kasvavilla foodservice- ja snacks-markkinoilla. Viimeaikaiset tulosvaroitukset ja osakekurssin lasku heijastavat haasteita kustannusten nousun ja joidenkin liiketoimintojen heikon kannattavuuden kanssa. Kuitenkin Fodbarin voitto ateriapalvelukilpailutuksessa ja Feelian vahva orgaaninen kasvu osoittavat myönteisiä signaaleja.

Keskeiset seurattavat asiat

  • Kannattavuuden kehitys: Erityisesti oikaistun liikevoittomarginaalin paraneminen strategian mukaisesti. Tulosvaroitusten toistumisen riski on olemassa.
  • Feelian kasvu ja kannattavuus: Feelian kyky jatkaa kaksinumeroista kasvua ja ylläpitää kannattavuutta kustannuspaineista huolimatta.
  • Oikian kannattavuus: Oikian ja verkkokaupan kannattavuuden parantuminen ja kyky hyödyntää snacks-markkinan kasvua.
  • Fodbarin menestys: Ulkoistettujen ateriapalveluratkaisujen kysynnän ja Fodbarin kilpailutusten menestyksen seuraaminen.
  • Raaka-aine- ja energiakustannukset: Yhtiön kyky hallita nousevia kustannuksia ja siirtää niitä hintoihin.

Analyytikkojen näkemys

Inderes seuraa Fodeliaa yhtiöasiakkaana ja on antanut sille suosituksen ”Lisää” tavoitehinnalla 6,20 EUR (päivitetty 23.10.2025). Analyytikkojen mukaan Q3/2025 tuloksessa oli pientä jättöä Feelian tuotannollisten haasteiden takia, jotka kuitenkin jäänevät väliaikaisiksi. Välivuosi tuloskasvussa tarjoaa ostopaikan. Tämä viittaa siihen, että pitkän aikavälin näkymät nähdään positiivisina strategisista muutoksista ja kasvupotentiaalista johtuen, vaikka lyhyellä aikavälillä onkin haasteita.

Tämä analyysi on tuotettu tekoälyn avustuksella ja perustuu julkisiin tietoihin. Sisältö ei ole sijoitussuositus. Talousmedia ei vastaa mahdollisista virheistä tai puutteista.

Kaikki uutiset

Kauppalehti 19.11.2025

Janne Aalto Fodelian talousjohtajaksi

Elintarvikealan yhtiö Fodelia kertoo nimittäneensä Janne Aallon talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Aalto aloittaa tehtävässä 7.

Kurssikehitys

Tekninen analyysi

Perustiedot

Taloustiedot

Mikä on Fodelia Oyj:n osake?

Fodelia Oyj:n osake (tunnus FODELIA) on listattu ja sillä käydään kauppaa Helsingin pörssin First North Growth Market -markkinapaikalla. Yhtiö on perustettu vuonna 2019 ja se on suomalainen elintarvikealan holding-yhtiö.

Päivitetty: 2025-12-07

Ketkä kuuluvat Fodelian hallitukseen?

Fodelian hallitukseen kuuluu tällä hetkellä kuusi jäsentä. Hallituksen puheenjohtajana toimii Mikko Tahkola ja varapuheenjohtajana Mikko Paso. Muita hallituksen jäseniä ovat Erkki Järvinen, Markku Lampela, Marc Moberg ja Emma Tahkola.

Päivitetty: 2025-12-07

Mikä on Fodelian liikevaihto?

Fodelia-konsernin liikevaihto oli 53 552 tuhatta euroa vuonna 2024, mikä tarkoitti 9,4 % kasvua edellisvuodesta. Yhtiön johto arvioi konsernin liikevaihdon olevan noin 54–59 miljoonaa euroa vuonna 2025.

Päivitetty: 2025-12-07

Mistä löydän tietoa Fodelian sijoittajille?

Fodelia tarjoaa sijoittajille ajantasaista tietoa verkkosivuillaan osoitteessa www.fodelia.fi/sijoittajille. Sieltä löytyy konsernin avainlukuja, strategia, taloudelliset tavoitteet ja näkymät, sekä tiedotteita ja julkaisuja.

Päivitetty: 2025-12-07

Onko Fodelia jakanut osinkoa ja milloin?

Fodelia Oyj:n varsinainen yhtiökokous päätti 25. maaliskuuta 2025 jakaa tilikaudelta 2024 osinkoa 0,09 euroa osakkeelta. Osinko maksettiin osakkeenomistajille 10. huhtikuuta 2025. Tilikaudelta 2023 yhtiö jakoi osinkoa 0,08 euroa osakkeelta, joka maksettiin 3. toukokuuta 2024.

Päivitetty: 2025-12-07

Mikä on Fodelian osakekurssi?

Fodelian osakekurssi oli 5,42 euroa 2. joulukuuta 2025. Osakkeella käydään kauppaa Helsingin pörssin First North Growth Market -markkinapaikalla tunnuksella FODELIA.

Päivitetty: 2025-12-07

Mikä on Fodelia Oyj:n osake?

Fodelia Oyj:n osake (tunnus FODELIA) on listattu ja sillä käydään kauppaa Helsingin pörssin First North Growth Market -markkinapaikalla. Yhtiö on perustettu vuonna 2019 ja se on suomalainen elintarvikealan holding-yhtiö.

Päivitetty: 2025-12-07